Aspekt od lat dostarcza rozwiązania firmy SOTI

22 stycznia 2021
Czas czytania: 4 minuty

Aspekt Sp. z o.o., jako autoryzowany partner, od lat dostarcza rozwiązania software’owe firmy SOTI, lidera w dziedzinie zarządzania rozwiązaniami mobilnymi oraz IoT dla biznesu i klientów indywidualnych.

SOTI ponad tysiąc pracowników w prawie 30 krajach na świecie i obsługuje w skali globu ponad 17 tys. klientów biznesowych, a także miliony użytkowanych przez nich urządzeń. Do jej klientów należą m.in. McDonalds i American Airlines.

SOTI Mobicontrol

Flagowym produktem kanadyjskiej firmy jest autorska platforma SOTI Mobicontrol. Jej istotną przewagą jest fakt, że jest niezależna od systemów operacyjnych i dostawcy rozwiązań sprzętowych. W największym skrócie służy ona do zarządzania urządzeniami mobilnymi, niezbędnymi w codziennym funkcjonowaniu centrum dystrybucyjnego, magazynu czy zakładu produkcyjnego. Dzięki niej pracownicy mogą być w kontakcie zawsze i wszędzie. Fakt, że przechowywane są na nich poufne dane, wymaga zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości ustalenia co się dzieje z konkretnym egzemplarzem.

SOTI Assist

W zespołach rozproszonych (np. sprzedażowych) kluczowa jest możliwość szybkiego reagowania, np. w sytuacji, w której pracownik oraz jego urządzenie są w znacznej odległości od centrali firmy. Tutaj z pomocą przychodzi SOTI Assist, czyli pierwszy helpdesk dla urządzeń mobilnych, przy pomocy którego można zdalnie połączyć się z danym pracownikiem i szybko ustalić, co się tak naprawdę dzieje.

SOTI Insight

Panel Administratora SOTI, pozwala na kompleksową obsługę zgłoszeń, w tym: tworzenie incydentów, określanie statusu zgłoszenia, ich przydział do konkretnego wykonawcy a także ogólny przegląd incydentów, który można filtrować uwzględniając różnorodne kryteria. Trzecie rozwiązanie - SOTI Insight pozwala śledzić zasoby, analizować dane z urządzenia mobilnego w czasie rzeczywistym i na tej podstawie wyciągać wnioski. Przykładowo; skargę na szybkie rozładowywanie się baterii można dzięki niemu błyskawicznie wyjaśnić, ustalając, jak i do czego urządzenie było używane. Podsumowując; dzięki Mobicontrol można zarządzać urządzeniami, wprowadzać różne polityki bezpieczeństwa, za sprawą SOTI Assist da się szybko reagować na rozmaite problemy. SOTI Insight da nam wiedzę jak działają urządzenia i aplikacje a także, co dzieje się z samym sprzętem.

SOTI Snap i SOTI Identity

Osobną kategorię rozwiązań otwiera SOTI Snap. Umożliwia ono tworzenie aplikacji bez programowania, dosłownie w kilka minut. Przykładowo; sieć handlowców, analizująca w całym kraju półki (swoje bądź konkurencji) może dzięki niemu bardzo szybko przesłać raporty ze zdjęciami i opisami tekstowymi wprost do centrali, tworząc kompleksowy raport na temat dystrybucji. Z szablonów aplikacji można korzystać w zależności od potrzeb biznesowych. SOTI Snap ułatwia tworzenie aplikacji, umożliwiając przeciąganie i upuszczanie widżetów oraz zestawów opartych na zdarzeniach na pulpicie, w celu zbudowania szkieletu aplikacji. Stanowi bardzo przydatne narzędzie, zarówno dla sprzedaży detalicznej, jak i transportu. Dostęp do każdego z nich jest możliwy za pośrednictwem serwisu SOTI Identity - systemu, pozwalające przeanalizować działanie sprzętu i zdiagnozować potencjalne albo występujące problemy. SOTI certyfikuje urządzenia mobilne i IoT ponad 200 marek, zapewniając użytkownikom całodobowe wsparcie. Mowa zarówno o urządzeniach typu ‘rugged’ jak i smartfonach, tabletach, laptopach czy kioskach działających we flotach liczących wiele tysięcy sztuk. Licencjonowanie software’u jest możliwe w dwóch wariantach - „chmura” bądź on premise (SaaS).

Kiedy warto używać SOTI Mobicontrol i pokrewnych rozwiązań?

  • Kiedy w organizacji powszechnie używamy Androida lub jeśli planujemy na niego przejść. Głównie ze względu na bezpieczeństwo, zapewniane przez aktualizacje i upgrade’y.
  • Jeśli firmowa flota urządzeń przekracza 20 sztuk.
  • Jeśli firma działa w rozproszonych lokalizacjach a użytkownicy pracują w terenie lub z dala od centrali.
  • Kiedy trzeba kontrolować dostępy do urządzeń mobilnych używanych w magazynie, ale też do smartfonów a nawet drukarek.
  • Kiedy chcemy zabezpieczyć się przed utratą danych w razie np. zagubienia bądź kradzieży urządzenia.
  • Kiedy chcemy zapobiec potencjalnym sytuacjom kryzysowym, np. ostrzegając przed poruszaniem się w pewnych obszarach.
  • Kiedy chcemy wesprzeć użytkownika o niskiej wiedzy technicznej w radzeniu sobie z dysfunkcją urządzenia albo jego nowym, mniej znanym zastosowaniem.

‹ Wróć do listy aktualności

Zebra
Honeywell
Adventech Dlog
Soti
Extreme
ProGlove
Nice label
Datalogic
Printronix Auto ID
51T Charging

Adres korespondencyjny:
ASPEKT Sp. z o.o.
ul. Męczenników Oświęcimia 40, 41-922 Radzionków

tel. 32 388 08 80
zapytania@aspekt.net.pl

Adres rejestrowy:
ASPEKT Sp. z o.o.
ul. Sobieskiego 11/E6
40-082 Katowice

NIP: 6262687188
REGON: 276 465 720
KRS: 0000122442

Sąd Rejonowy Katowice - Wschód, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał Zakładowy: 272 500,00 PLN

Formularz kontaktowy

Masz pytania lub potrzebujesz wyceny? Wyślij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.