Już 30 listopada obchodzimy jedno z największych zakupowych świąt. Cyber poniedziałek to koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych, jednak z roku na rok cieszy się w Polsce coraz większą popularnością.
My również bierzemy udział w akcji i przygotowaliśmy wyjątkową promocję! Przy zakupie trzech dowolnych drukarek dołączamy jedną głowicę zupełnie za darmo!
Szczegóły promocji
Przy każdym zakupie trzech dowolnych drukarek marki Zebra lub Honeywell jedna głowica dołączona jest gratis. Z promocji można skorzystać wielokrotnie podczas składania jednego zamówienia (oferta ważna tylko 30 listopada).
W celu skorzystania z promocji wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który przedstawi ofertę dostępnych drukarek i po otrzymaniu zgłoszenia przygotuje odpowiednią wycenę.
Kontakt z naszymi specjalistami:
Dlaczego dobra głowica do drukarki jest tak ważna?
Głowica to jeden z najważniejszych elementów drukarki. To właśnie od niej zależy jakość i czytelność druku. Etykiety zawsze powinny być drukowane z dużą dokładnością, aby kod kreskowy był możliwy do odczytu przez skaner. Niestety, ta część drukarki jest bardzo delikatna, a podczas zadruku poddawana jest silnej eksploatacji, dlatego dość często ulega zniszczeniu lub zużyciu i wymaga wymiany. Należy pamiętać, że korzystanie z drukarki z uszkodzoną głowicą nie tylko niekorzystnie wpływa na jakość wydruku, ale przede wszystkim może w szybkim czasie doprowadzić do zniszczenia całego urządzenia.
Jaką głowicę wybrać?
W głównej mierze zależy to od rodzaju etykiet, do których będzie wykorzystywana drukarka. Na rynku dostępne jest kilka standardowych rozdzielczości głowicy drukarki: 203 DPI, 300 DPI i 600 DPI. Do etykiet logistycznych, które składają się z kodów kreskowych, najlepiej sprawdzają się głowice o niższej rozdzielczości 203 DPI. Dla etykiet przemysłowych najlepszym rozwiązaniem są natomiast głowice o wysokiej rozdzielczości 300 DPI lub 600 DPI, ponieważ zapewniają dużą dokładność wydrukowanych elementów, szczególnie jeśli obszar wydruku jest mały.