pl de

Wsparcie techniczne i aktualizacje oprogramowania dla urządzeń marki Zebra

Postaw na przewidywalną i niezawodną pracę urządzeń dzięki usłudze Zebra OneCare TSS! Uzyskaj dostęp do wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania nawet na okres 1, 3 lub 5 lat niezależnie od lokalizacji.

Wsparcie techniczne

Standardowa gwarancja zapewnia wsparcie techniczne oraz aktualizacje systemowe tylko przez 90 dni. Dzięki usłudze Zebra OneCare TSS zapewnisz bezpieczne oraz niezawodne działanie swoich urządzeń na okres 1, 3 lub 5 lat!

Najlepsi specjaliści z działu wsparcia technicznego firmy Zebra zawsze są gotowi na szybką i skuteczną reakcję w razie awarii urządzeń takich jak komputery mobilne, skanery kodów kreskowych czy drukarki. Oprócz priorytetowego dostępu do pomocy technicznej na żywo w ramach usługi otrzymasz także całodobowy dostęp do obszernej biblioteki materiałów wsparcia i aktualizacji oprogramowania.

Aktualizacja oprogramowania Android

Nie wiesz jak zaktualizować Android na swoim urządzeniu Zebra? Nie szkodzi! Usługa umożliwia bardzo łatwe instalowanie zatwierdzonych przez Zebrę aktualizacji oprogramowania, a w razie problemów możesz liczyć na pomoc wsparcia technicznego. Nie chcesz aktualizować swoich urządzeń do następnej wersji systemu Android? To także nie stanowi problemu! Support będzie kontynuował obsługiwanie Twojej obecnej wersji systemu.

Dostęp do usługi LifeGuard

Usługa LifeGuard zadba o bezpieczeństwo Twoich urządzeń mobilnych z systemem Android każdego dnia. LifeGuard nie tylko zapewni niezbędne aktualizacje oraz poprawki zabezpieczeń, ale także uprości cały proces aktualizacji. Dzięki temu rozwiązaniu będziesz mógł na bieżąco sprawdzać jakie aktualizacje są dostępne i które urządzenia wymagają zaktualizowania.

VisibilityIQ OneCare

VisibilityIQ OneCare umożliwia śledzenie napraw, zarządzanie zgłoszeniami oraz wgląd w raporty analityczne rozwiązania LifeGuardTM za pośrednictwem chmurowego pulpitu sterowniczego.

Gdziekolwiek jesteś!

Skorzystaj z usługi TSS niezależnie od tego, w jakim miejscu na świecie znajduje się Twoja firma. Usługi wsparcia dostępne są na całym świecie w 17 językach.


Zalety Zebra OneCare TSS w skrócie

Czas trwania umowy

1, 3 lub 5 lat

Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej na żywo

Pn-pt, w lokalnych godzinach urzędowania

Aktualizacje oprogramowania systemu operacyjnego (dostęp online)

V

Aktualizacje zabezpieczeń usługi LifeGuard for Android

V

VisibilityIQ OneCare

V

Język polski

V

Zadbaj o niezawodną pracę swoich urządzeń! Zapytaj o usługę Zebra OneCare TSS naszych specjalistów.

‹ Wróć do listy aktualności

Zebra
Honeywell
Adventech Dlog
Soti
Extreme
Nice label
Datalogic
ProGlove

Aspekt Sp. z o. o
Męczenników Oświęcimia 40
41-902 Radzionków

tel. 32 388 08 80
biuro@aspekt.net.pl

NIP: 6262687188
REGON: 276 465 720
KRS: 0000122442

Sąd Rejonowy w Gliwicach
X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał Zakładowy: 435 000,00 pln (wpłacony w całości)

Formularz kontaktowy

Masz pytania lub potrzebujesz wyceny? Wyślij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

Siedziba firmy Aspekt