pl de

Serwis

Profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Naszym celem jest zagwarantowanie Klientom prawidłowego funkcjonowania dostarczonych rozwiązań. Bierzemy odpowiedzialność za to, co robimy.

Oferujemy obsługę serwisową zarówno w okresie gwarancyjnym, jak i pogwarancyjnym. Warunki gwarancji ustalane są indywidualnie (nie krócej niż 12 miesięcy).

Posiadamy status autoryzowanego Partnera Serwisowego Zebra Technologies (Zebra Authorised Service Provider) oraz status autoryzowanego Partnera Serwisowego Honeywell(Honeywell Authorized Service Partner), dzięki czemu zapewniamy swoim klientom profesjonalną i szybką pomoc w ramach usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Wsparcie techniczne dostarczane jest przez wykwalifikowanych, kompetentnych specjalistów. Nasi pracownicy dzięki specjalistycznym szkoleniom oraz znajomości najnowszych technologii rozwiążą najtrudniejsze problemy.

Regularne przeprowadzanie działań profilaktycznych to najlepszy sposób utrzymania wysokiej wydajności.

Zakres usług:

  • Przeglądy okresowe sprzętu i infrastruktury On Site (na miejscu u klienta)
  • Diagnostyka i naprawa wszystkich typów oferowanych urządzeń
  • Wymiana uszkodzonego sprzętu
  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy
  • Aktualizacje oprogramowania
  • Różnorodne programy serwisowe do wyboru

W przypadku pytań prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem: +48 32 388 08 89, serwis@aspekt.net.pl

Zapraszamy do KONTAKTU!

Zebra
Honeywell
Adventech Dlog
Soti
Extreme
Nice label
Datalogic

Aspekt Sp. z o. o
Męczenników Oświęcimia 40
41-902 Radzionków

tel. 32 388 08 80
biuro@aspekt.net.pl

NIP: 6262687188
REGON: 276 465 720
KRS: 0000122442

Sąd Rejonowy w Gliwicach
X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał Zakładowy: 435 000,00 pln (wpłacony w całości)

Formularz kontaktowy

Masz pytania lub potrzebujesz wyceny? Wyślij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

Siedziba firmy Aspekt