Profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Naszym celem jest zagwarantowanie Klientom prawidłowego funkcjonowania dostarczonych rozwiązań. Bierzemy odpowiedzialność za to, co robimy.
Oferujemy obsługę serwisową zarówno w okresie gwarancyjnym, jak i pogwarancyjnym. Warunki gwarancji ustalane są indywidualnie (nie krócej niż 12 miesięcy).
Posiadamy status autoryzowanego Partnera Serwisowego Zebra Technologies (Zebra Authorised Service Provider) oraz status autoryzowanego Partnera Serwisowego Honeywell(Honeywell Authorized Service Partner), dzięki czemu zapewniamy swoim klientom profesjonalną i szybką pomoc w ramach usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Wsparcie techniczne dostarczane jest przez wykwalifikowanych, kompetentnych specjalistów. Nasi pracownicy dzięki specjalistycznym szkoleniom oraz znajomości najnowszych technologii rozwiążą najtrudniejsze problemy.
Regularne przeprowadzanie działań profilaktycznych to najlepszy sposób utrzymania wysokiej wydajności.
Zakres usług:
- Przeglądy okresowe sprzętu (komputery mobilne, drukarki, skanery, RFID) i infrastruktury On Site (na miejscu u klienta)
- Diagnostyka i naprawa wszystkich typów oferowanych urządzeń
- Wymiana uszkodzonego sprzętu
- Sprzęt zastępczy na czas naprawy
- Aktualizacje oprogramowania
- Różnorodne programy serwisowe do wyboru
W przypadku pytań prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem: +48 32 388 08 89, serwis@aspekt.net.pl
PRZEŚLIJ ZGŁOSZENIE SERWISOWE
Poniższy formularz służy zgłoszeniu sprzętu do naprawy w naszym serwisie. Wypełnij formularz i czekaj na kontakt z naszej strony. Do usłyszenia!