pl de us

Zautomatyzowany system do wydawania urządzeń - Terminalomat

16 sierpnia 2022

Elastycznie dopasowujący się do potrzeb użytkownika, zautomatyzowany system do wydawania urządzeń pozwala na pełną kontrolę nad ich ilością i stanem w czasie rzeczywistym, redukcję kosztów ich eksploatacji i zwiększenie efektywności.

terminalomat blog.png

Redukcja strat i utrzymanie urządzeń i narzędzi w gotowości do pracy

Automatyczne szafy do wydawania urządzeń dają przejrzysty obraz tego, kto i gdzie używa danych urządzeń i narzędzi, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Większa przejrzystość pozwala chronić zainwestowane środki, minimalizując straty i szkody. Dzięki możliwości konfiguracji automatycznych powiadomień dotyczących konserwacji, serwisowania i kalibracji, zyskujemy pewność, że nasze urządzenia zawsze pracują z najwyższą wydajnością. Ustawienie czasu wypożyczania danych urządzeń różnym użytkownikom i otrzymywanie powiadomień w przypadku zaległości pozwala w pełni wydajnie zarządzać ich pracą.

Bezpieczeństwo i optymalizacja procesów

Przy tego typu inwestycji możemy wyróżnić dwa obszary korzyści: mierzalne oraz niemierzalne. Do mierzalnych korzyści zaliczamy głównie większą efektywność pracowników np. poprzez skrócenie czasu potrzebnego na pobranie i zdanie urządzenia przez pracownika na początku/końcu zmiany, minimalizację czasu kierowników potrzebną na zarządzanie sprzętem (inwentaryzacja, zamówienia, przeniesienia, sytuacje wyjątkowe, itp.) oraz obniżenie kosztów eksploatacji urządzeń przez zapobieganie uszkodzeniom, utratom, a także zmniejszenie kosztów związanych z utrzymywaniem stanów zapasowych urządzeń. Do niemierzalnych korzyści możemy zaliczyć pełną kontrolę nad stanem i ilością urządzeń znajdujących się w obiegu w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca. Taka możliwość znacznie ułatwia proces inwentaryzacji poszczególnych urządzeń, ich cyklu życia, przenoszenia urządzeń pomiędzy oddziałami, itp. Dodatkowo dzięki identyfikacji osób pobierających dane urządzenia, pracownicy przyswajają nawyki dobrych praktyk - dbania o urządzenia i zwiększonej odpowiedzialności, co finalnie ma bardzo duży wpływ na redukcję kosztów utrzymania i większą produktywność.

Zwrot z inwestycji

Dzięki automatycznym szafom zyskujesz m.in:

  • Dostęp do urządzenia według uprawnień - za pomocą kart dostępu/kodów/pinów
  • Gotowość urządzeń do użycia dla każdej kolejnej zmiany dzięki systemowi ładowania
  • Alerty w przypadku braku zwrotu urządzenia przez pracownika
  • Generowanie raportów i alertów w przypadku zgłoszenia uszkodzeń
  • Zarządzanie cyklem długości życia baterii, dzięki równomiernemu zużyciu
  • Generowanie i blokada dostępności urządzenia w przypadku konserwacji/serwisu

Więcej infromacji dostępnych w folderze -> TERMINALOMAT

Jeśli jesteś zainteresowany automatycznymi szafami, skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i naszego doradztwa.

  • Wybierz dogodną dla siebie datę konsultacji klikając poniżej przycisk "Zarezerwuj"
  • Nasi eksperci oddzwonią do Ciebie w wybranym terminie
  • Bezpłatna konsultacja potrwa 15 minut
  • Podczas rozmowy będziesz mógł skonsultować zastosowanie powyższego rozwiązania w Twojej firmie.

 

‹ Wróć do listy aktualności

Zebra
Honeywell
Adventech Dlog
Soti
Extreme
ProGlove
Nice label
Datalogic
51T Charging Solutions

Adres korespondencyjny I Biuro:
ASPEKT Sp. z o.o.
ul. Męczenników Oświęcimia 40, 41-922 Radzionków

tel. 32 388 08 80
biuro@aspekt.net.pl

Adres rejestrowy:
ASPEKT Sp. z o.o.
ul. Sobieskiego 11/E6
40-082 Katowice

NIP: 6262687188
REGON: 276 465 720
KRS: 0000122442

Sąd Rejonowy Katowice - Wschód, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał Zakładowy: 272 500,00 PLN

Formularz kontaktowy

Masz pytania lub potrzebujesz wyceny? Wyślij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

Siedziba firmy Aspekt