Firma Aspekt Sp. z o.o. zrobiła kolejny krok na ścieżce rozwoju, poszerzyła kompetencje o możliwość serwisowania drukarek marki Honeywell, dzięki czemu zapewni swoim klientom profesjonalną i szybką pomoc w ramach usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Autoryzowany serwis Honeywell
Zostanie profesjonalnym, autoryzowanym serwisem drukarek marki Honeywell wymagało od Aspektu spełnienia kilku jasno określonych warunków. Firma musiała wylegitymować się odpowiednio wysokim poziomem sprzedaży, który przekłada się na posiadanie doświadczenia wynikającego z konieczności rozwijania wiedzy potrzebnej podczas wdrażania nowych urządzeń. Dodatkowym przygotowaniem dla serwisantów był udział w zakończonym egzaminem szkoleniu przeprowadzonym w Centrum Szkoleniowym Honeywell w Madrycie. Ważne było też dysponowanie sprawnie funkcjonującym, profesjonalnym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla urządzeń innych marek.
Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne Honeywell
Serwis wspiera wszystkie działania użytkowników drukarek, na każdym etapie użytkowania. W ramach obsługi gwarancyjnej do Aspektu mogą zgłosić się wszyscy użytkownicy drukarek Honeywell, w tym także drukarek Intermec oraz Datamax - O’Neil. Gwarancja obejmuje zwykle 12 miesięcy liczonych od momentu uruchomienia drukarki.
Aspekt zapewnia także w imieniu producenta realizację wszelkich napraw wynikających z wykupionych kontraktów serwisowych, w tym naprawy w miejscu instalacji drukarek przemysłowych.
Możliwe jest także zawarcie rozszerzonego kontraktu serwisowego, który zakłada współpracę w okresie od 3 do 5 lat. W ofercie serwisu możliwe są wszystkie naprawy drukarek włącznie z ich wymianą.
Aspekt realizuje także naprawy w ramach serwisu pogwarancyjnego Honeywell.
Przeglądy drukarek Honeywell u klienta
Zgodnie z ideą mówiącą, że lepiej zapobiegać, niż dać się zaskoczyć usterkom mogącym zaburzyć płynność pracy, Aspekt oferuje cykliczne przeglądy serwisowe Honeywell On Site. W przypadku drukarek głowica zużywa się w czasie od 3 do 6 miesięcy pracy, dlatego zanim jeszcze dojdzie do całkowitego zatrzymania, ważne jest robienie corocznych przeglądów sprawdzających stan urządzenia, połączonych z czyszczeniem i ewentualnymi drobnymi naprawami.
Badanie stanu urządzeń w siedzibie klienta nie naraża go na dodatkowe kłopoty związane z wysyłką. Wskazanym czasem przeglądu cyklicznego są mniej obciążone działaniami miesiące wakacyjne. Poddana czyszczeniu drukarka z powodu przerwy technologicznej zostaje wyłączona z użytkowania na około 15 do 30 minut. Sprawdzane, czyszczone są elementy mechaniczne odpowiedzialne za tor przesuwu mediów.
Zakres usług serwisowych
- Przeglądy okresowe sprzętu i infrastruktury On Site (na miejscu u klienta)
- Diagnostyka i naprawa wszystkich typów oferowanych urządzeń
- Wymiana uszkodzonego sprzętu
- Sprzęt zastępczy na czas naprawy
- Aktualizacje oprogramowania
- Różnorodne programy serwisowe do wyboru