Aspekt autoryzowanym serwisem marki Honeywell

13 marca 2020
Czas czytania: 3 minuty

Firma Aspekt Sp. z o.o. zrobiła kolejny krok na ścieżce rozwoju, poszerzyła kompetencje o możliwość serwisowania drukarek marki Honeywell, dzięki czemu zapewni swoim klientom profesjonalną i szybką pomoc w ramach usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Autoryzowany serwis Honeywell

Zostanie profesjonalnym, autoryzowanym serwisem drukarek marki Honeywell wymagało od Aspektu spełnienia kilku jasno określonych warunków. Firma musiała wylegitymować się odpowiednio wysokim poziomem sprzedaży, który przekłada się na posiadanie doświadczenia wynikającego z konieczności rozwijania wiedzy potrzebnej podczas wdrażania nowych urządzeń. Dodatkowym przygotowaniem dla serwisantów był udział w zakończonym egzaminem szkoleniu przeprowadzonym w Centrum Szkoleniowym Honeywell w Madrycie. Ważne było też dysponowanie sprawnie funkcjonującym, profesjonalnym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla urządzeń innych marek.

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne Honeywell

Serwis wspiera wszystkie działania użytkowników drukarek, na każdym etapie użytkowania. W ramach obsługi gwarancyjnej do Aspektu mogą zgłosić się wszyscy użytkownicy drukarek Honeywell, w tym także drukarek Intermec oraz Datamax - O’Neil. Gwarancja obejmuje zwykle 12 miesięcy liczonych od momentu uruchomienia drukarki.

Aspekt zapewnia także w imieniu producenta realizację wszelkich napraw wynikających z wykupionych kontraktów serwisowych, w tym naprawy w miejscu instalacji drukarek przemysłowych.

Możliwe jest także zawarcie rozszerzonego kontraktu serwisowego, który zakłada współpracę w okresie od 3 do 5 lat. W ofercie serwisu możliwe są wszystkie naprawy drukarek włącznie z ich wymianą.

Aspekt realizuje także naprawy w ramach serwisu pogwarancyjnego Honeywell.

Przeglądy drukarek Honeywell u klienta

Zgodnie z ideą mówiącą, że lepiej zapobiegać, niż dać się zaskoczyć usterkom mogącym zaburzyć płynność pracy, Aspekt oferuje cykliczne przeglądy serwisowe Honeywell On Site. W przypadku drukarek głowica zużywa się w czasie od 3 do 6 miesięcy pracy, dlatego zanim jeszcze dojdzie do całkowitego zatrzymania, ważne jest robienie corocznych przeglądów sprawdzających stan urządzenia, połączonych z czyszczeniem i ewentualnymi drobnymi naprawami.

Badanie stanu urządzeń w siedzibie klienta nie naraża go na dodatkowe kłopoty związane z wysyłką. Wskazanym czasem przeglądu cyklicznego są mniej obciążone działaniami miesiące wakacyjne. Poddana czyszczeniu drukarka z powodu przerwy technologicznej zostaje wyłączona z użytkowania na około 15 do 30 minut. Sprawdzane, czyszczone są elementy mechaniczne odpowiedzialne za tor przesuwu mediów.

Zakres usług serwisowych

  • Przeglądy okresowe sprzętu i infrastruktury On Site (na miejscu u klienta)
  • Diagnostyka i naprawa wszystkich typów oferowanych urządzeń
  • Wymiana uszkodzonego sprzętu
  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy
  • Aktualizacje oprogramowania
  • Różnorodne programy serwisowe do wyboru

 

 

‹ Wróć do listy aktualności

Zebra
Honeywell
Adventech Dlog
Soti
Extreme
ProGlove
Nice label
Datalogic
Printronix Auto ID
51T Charging

Adres korespondencyjny:
ASPEKT Sp. z o.o.
ul. Męczenników Oświęcimia 40, 41-922 Radzionków

tel. 32 388 08 80
zapytania@aspekt.net.pl

Adres rejestrowy:
ASPEKT Sp. z o.o.
ul. Sobieskiego 11/E6
40-082 Katowice

NIP: 6262687188
REGON: 276 465 720
KRS: 0000122442

Sąd Rejonowy Katowice - Wschód, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał Zakładowy: 272 500,00 PLN

Formularz kontaktowy

Masz pytania lub potrzebujesz wyceny? Wyślij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.