Firma Aspekt Sp. z o.o. zrobiła kolejny krok na ścieżce rozwoju, poszerzyła kompetencje o możliwość serwisowania drukarek marki Honeywell, dzięki czemu zapewni swoim klientom profesjonalną i szybką pomoc w ramach usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Zostanie profesjonalnym, autoryzowanym serwisem drukarek marki Honeywell wymagało od Aspektu spełnienia kilku jasno określonych warunków. Firma musiała wylegitymować się odpowiednio wysokim poziomem sprzedaży, który przekłada się na posiadanie doświadczenia wynikającego z konieczności rozwijania wiedzy potrzebnej podczas wdrażania nowych urządzeń. Dodatkowym przygotowaniem dla serwisantów był udział w zakończonym egzaminem szkoleniu przeprowadzonym w Centrum Szkoleniowym Honeywell w Madrycie. Ważne było też dysponowanie sprawnie funkcjonującym, profesjonalnym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla urządzeń innych marek.
Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne Honeywell
Serwis wspiera wszystkie działania użytkowników drukarek, na każdym etapie użytkowania. W ramach obsługi gwarancyjnej do Aspektu mogą zgłosić się wszyscy użytkownicy drukarek Honeywell, w tym także drukarek Intermec oraz Datamax – O’Neil. Gwarancja obejmuje zwykle 12 miesięcy liczonych od momentu uruchomienia drukarki.
Aspekt zapewnia także w imieniu producenta realizację wszelkich napraw wynikających z wykupionych kontraktów serwisowych, w tym naprawy w miejscu instalacji drukarek przemysłowych.
Możliwe jest także zawarcie rozszerzonego kontraktu serwisowego, który zakłada współpracę w okresie od 3 do 5 lat. W ofercie serwisu możliwe są wszystkie naprawy drukarek włącznie z ich wymianą.
Aspekt realizuje także naprawy w ramach serwisu pogwarancyjnego Honeywell.
Przeglądy drukarek Honeywell u klienta
Zgodnie z ideą mówiącą, że lepiej zapobiegać, niż dać się zaskoczyć usterkom mogącym zaburzyć płynność pracy, Aspekt oferuje cykliczne przeglądy serwisowe Honeywell On Site. W przypadku drukarek głowica zużywa się w czasie od 3 do 6 miesięcy pracy, dlatego zanim jeszcze dojdzie do całkowitego zatrzymania, ważne jest robienie corocznych przeglądów sprawdzających stan urządzenia, połączonych z czyszczeniem i ewentualnymi drobnymi naprawami.
Badanie stanu urządzeń w siedzibie klienta nie naraża go na dodatkowe kłopoty związane z wysyłką. Wskazanym czasem przeglądu cyklicznego są mniej obciążone działaniami miesiące wakacyjne. Poddana czyszczeniu drukarka z powodu przerwy technologicznej zostaje wyłączona z użytkowania na około 15 do 30 minut. Sprawdzane, czyszczone są elementy mechaniczne odpowiedzialne za tor przesuwu mediów.
Zakres usług serwisowych
- Przeglądy okresowe sprzętu i infrastruktury On Site (na miejscu u klienta)
- Diagnostyka i naprawa wszystkich typów oferowanych urządzeń
- Wymiana uszkodzonego sprzętu
- Sprzęt zastępczy na czas naprawy
- Aktualizacje oprogramowania
- Różnorodne programy serwisowe do wyboru