Inżynierowie z firmy SOTI to wizjonerzy, którzy zmieniają oblicze współczesnego przemysłu, a wypracowane przez nich rozwiązania mają bezpośredni wpływ na codzienne życie ludzi na całym świecie. Więcej o produktach SOTI będzie się można dowiedzieć podczas targów Taropak w Poznaniu na stoisku firmy Aspekt Sp. z o.o.
Kanadyjska firma SOTI to jedna z najbardziej cenionych korporacji technologicznych na świecie. Z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania rozwiązaniami mobilnymi oraz IoT dla biznesu i klientów indywidualnych jest w tej dziedzinie autorytetem, którego dokonań i wpływu na światową gospodarkę oraz codzienne życie ludzi nie sposób kwestionować. Zatrudnia ponad tysiąc pracowników w prawie 30 krajach na świecie i obsługuje w skali globu ponad 17 tys. klientów biznesowych, a także miliony użytkowanych przez nich urządzeń. Do jej klientów należą m.in. McDonalds i American Airlines. – Flagowym produktem SOTI jest MobiControl, umożliwiający łatwe i bezpieczne zarządzanie flotą urządzeń mobilnych za pomocą jednego, intuicyjnego w obsłudze interfejsu. To uniwersalne rozwiązanie, które pozwala zintegrować urządzenia, niezależnie od ich rodzaju czy wykorzystywanego systemu operacyjnego – mówi Marek Kuropieska, prezes zarządu firmy Aspekt Sp. z o.o.
MobiControl – wraz z produktami pozwalającymi na zdalne rozwiązywanie problemów z urządzeniami mobilnymi, szybkie tworzenie aplikacji biznesowych, analizowanie danych z aplikacji i urządzeń mobilnych oraz urządzeń IoT – tworzy platformę SOTI ONE, zintegrowany pakiet rozwiązań mobilnych i IoT. – Jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że będziemy mieli okazję zaprezentować produkty firmy SOTI podczas targów Taropak. Urządzenia mobilne różnego typu zrewolucjonizowały sposób funkcjonowania współczesnego biznesu, a rozwiązania SOTI pomagają ten potencjał wykorzystać w pełni. Dzięki nim życie przedsiębiorców na całym świecie staje się po prostu łatwiejsze – mówi Marek Kuropieska.
SOTI to kolejny partner, który będzie towarzyszył firmie Aspekt Sp. z o.o. podczas Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak. Innym jest Honeywell, amerykański potentat oferujący m.in. produkty i usługi z zakresu automatyki budynków oraz automatyki przemysłowej, przeznaczonej dla sektora retail, branży logistycznej i magazynowej.
Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak rozpoczynają się w Poznaniu 30 września i potrwają do 3 października. To jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych tej tematyce w naszej części Europy. W ubiegłym roku wzięło w nim udział 430 wystawców z 19 krajów świata, a targi odwiedziły ponad 42 tys. profesjonalistów. Czy w tym roku padnie kolejny rekord frekwencyjny, dowiemy się niebawem. Podczas zbliżającej się edycji organizatorzy zamierzają poświęcić szczególną uwagę m.in. zagadnieniom związanym z opakowaniami w dynamicznie rozwijającym się (w Polsce 18 proc. rocznie!) sektorze e-commerce oraz etykietom, które odgrywają znaczącą rolę nie tylko w marketingu, ale również w logistyce produkcji, magazynowania i dystrybuowania. – To celnie wybrane zagadnienia, istotne zarówno z punktu widzenia przedsiębiorców działających w branży produkcyjnej, dystrybucyjnej, magazynowej czy handlowej, jak i firm takich jak nasza, oferujących im wsparcie technologiczne. Rozwój e-commerce w sposób niezwykły napędza rozwój logistyki i całej branży magazynowej, nie tylko w Polsce. Takie zjawiska jak sprzedaż wielokanałowa, sieć magazynów ostatniej mili, dostawy tego samego dnia to efekt rosnącej rzeszy i rosnących oczekiwań klientów korzystających z e-handlu. Logistyka przyspiesza, a udaje się to między innymi dzięki technologii umożliwiającej automatyzację procesów i lepsze zarządzanie flotą urządzeń mobilnych. Takiej jak ta, którą dostarczają takie firmy jak SOTI czy Honeywell – mówi Marek Kuropieska.
Etykiety, o których również dyskutować będą uczestnicy targów, to jeden z kluczowych elementów tego procesu. One również muszą nadążać za zmianami. – Świetnym przykładem jest wprowadzona w tym roku dyrektywa tytoniowa UE TPD, która wymusiła na przedsiębiorcach działających w branży stosowanie dodatkowych etykiet ze specjalnymi kodami, unikalnymi dla każdej paczki papierosów. Technologiczne udźwignięcie tego zadania wymagało uzupełnienia oprogramowania oraz sprzętu do drukowania i skanowania etykiet. Spodziewamy się, że podobne zmiany czekają również inne branże – mówi Marek Kuropieska.
Targom Taropak towarzyszą m.in. Targi 4Print dające okazję do zaprezentowania nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie druku.
Zapraszamy na stoisko firmy Aspekt podczas 31. edycji Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak w Poznaniu!