Zapraszamy na bezpłatny webinar „Jak usprawnić kompletację w magazynie” już 14 września o godz. 11:00. Zaprezentujemy rozwiązania, jakie zastosowaliśmy u naszego klienta – jednego z największych producentów dekoracji okolicznościowych w Europie.
Transformacja cyfrowa, u progu której wiele firm stało jeszcze w 2019 roku, stała się faktem. Wśród przyczyn eksperci wymieniają przede wszystkim nadejście pandemii i związane z nią kolejne ograniczenia w swobodzie przepływu ludności i, co za tym idzie, ograniczenia w handlu tradycyjnym. To wszystko wymusiło zmianę zwyczajów zakupowych Polaków, którzy przenieśli swoje transakcje do Internetu. Co więcej, według analizy przeprowadzonej przez PwC zakupy online staną się zwyczajowym działaniem. Niemal 85% ankietowanych utrzymuje, że po ustaniu pandemii nie zmieni swoich nowych przyzwyczajeń, a 10% badanych deklaruje ich wzmocnienie. Eksperci prognozują stały, dwucyfrowy wzrost w kolejnych latach*.
Jednym z kluczowych wyzwań dla firm, które prowadzą sprzedaż przez Internet i mierzą się z ogromnymi wzrostami, jest logistyka i zapewnienie ciągłości łańcuchów dostaw. Aby te procesy przyśpieszyć i zoptymalizować, a także zminimalizować błędy, firmy poszukują innowacyjnych rozwiązań. Jakich? Tego dowiesz się podczas spotkania online, który odbędzie się już 14 września o godz. 11:00.
Czego dowiesz podczas spotkania online?
- Z jakim problemem musieliśmy się zmierzyć
- Jakie rozwiązania zastosowaliśmy
- Przedstawimy Ci nasze wnioski po wdrożeniu
- Zaprezentujemy wyniki!
Zapraszamy do ZAPISÓW!
Partnerem spotkania jest producent skanerów ubieralnych – firma ProGlove.
Prowadzenie:
Marek Kuropieska, Aspekt Sp. z o.o., od ponad 17 lat związany z branżą automatycznej identyfikacji. Dzięki sprawnemu zarządzaniu wprowadził firmę w okres dynamicznego wzrostu w każdej gałęzi działalności, zarówno związanej ze znakowaniem magazynów, oprogramowaniem WMS, jak i dostawami urządzeń. Pod jego zarządem firma sięgnęła także po takie nagrody, jak Diamenty Forbesa czy Gazele Biznesu. Prowadził projekty i wdrażał technologie Auto ID między innymi w takich firmach jak LPP, CCC, IKEA, Whirlpool, Forte, Nowy Styl Group czy DHL. W swojej pracy kieruje się ideą, że nie ma rzeczy niemożliwych, co przekłada się na kompleksowe podejście do realizowanych projektów.