Poznaj rozwiązania software’owe firmy SOTI
Aspekt Sp. z o.o., jako autoryzowany partner, od lat dostarcza rozwiązania software’owe firmy SOTI, lidera w dziedzinie zarządzania rozwiązaniami mobilnymi oraz IoT dla biznesu i klientów indywidualnych.
SOTI ponad tysiąc pracowników w prawie 30 krajach na świecie i obsługuje w skali globu ponad 17 tys. klientów biznesowych, a także miliony użytkowanych przez nich urządzeń. Do jej klientów należą m.in. McDonalds i American Airlines.
SOTI Mobicontrol
Flagowym produktem kanadyjskiej firmy jest autorska platforma SOTI Mobicontrol. Jej istotną przewagą jest fakt, że jest niezależna od systemów operacyjnych i dostawcy rozwiązań sprzętowych. W największym skrócie służy ona do zarządzania urządzeniami mobilnymi, niezbędnymi w codziennym funkcjonowaniu centrum dystrybucyjnego, magazynu czy zakładu produkcyjnego. Dzięki niej pracownicy mogą być w kontakcie zawsze i wszędzie. Fakt, że przechowywane są na nich poufne dane, wymaga zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości ustalenia co się dzieje z konkretnym egzemplarzem.
SOTI Assist
W zespołach rozproszonych (np. sprzedażowych) kluczowa jest możliwość szybkiego reagowania, np. w sytuacji, w której pracownik oraz jego urządzenie są w znacznej odległości od centrali firmy. Tutaj z pomocą przychodzi SOTI Assist, czyli pierwszy helpdesk dla urządzeń mobilnych, przy pomocy którego można zdalnie połączyć się z danym pracownikiem i szybko ustalić, co się tak naprawdę dzieje.
SOTI Insight
Panel Administratora SOTI, pozwala na kompleksową obsługę zgłoszeń, w tym: tworzenie incydentów, określanie statusu zgłoszenia, ich przydział do konkretnego wykonawcy a także ogólny przegląd incydentów, który można filtrować uwzględniając różnorodne kryteria. Trzecie rozwiązanie – SOTI Insight pozwala śledzić zasoby, analizować dane z urządzenia mobilnego w czasie rzeczywistym i na tej podstawie wyciągać wnioski. Przykładowo; skargę na szybkie rozładowywanie się baterii można dzięki niemu błyskawicznie wyjaśnić, ustalając, jak i do czego urządzenie było używane. Podsumowując; dzięki Mobicontrol można zarządzać urządzeniami, wprowadzać różne polityki bezpieczeństwa, za sprawą SOTI Assist da się szybko reagować na rozmaite problemy. SOTI Insight da nam wiedzę jak działają urządzenia i aplikacje a także, co dzieje się z samym sprzętem.
SOTI Snap i SOTI Identity
Osobną kategorię rozwiązań otwiera SOTI Snap. Umożliwia ono tworzenie aplikacji bez programowania, dosłownie w kilka minut. Przykładowo; sieć handlowców, analizująca w całym kraju półki (swoje bądź konkurencji) może dzięki niemu bardzo szybko przesłać raporty ze zdjęciami i opisami tekstowymi wprost do centrali, tworząc kompleksowy raport na temat dystrybucji. Z szablonów aplikacji można korzystać w zależności od potrzeb biznesowych. SOTI Snap ułatwia tworzenie aplikacji, umożliwiając przeciąganie i upuszczanie widżetów oraz zestawów opartych na zdarzeniach na pulpicie, w celu zbudowania szkieletu aplikacji. Stanowi bardzo przydatne narzędzie, zarówno dla sprzedaży detalicznej, jak i transportu. Dostęp do każdego z nich jest możliwy za pośrednictwem serwisu SOTI Identity – systemu, pozwalające przeanalizować działanie sprzętu i zdiagnozować potencjalne albo występujące problemy. SOTI certyfikuje urządzenia mobilne i IoT ponad 200 marek, zapewniając użytkownikom całodobowe wsparcie. Mowa zarówno o urządzeniach typu ‘rugged’ jak i smartfonach, tabletach, laptopach czy kioskach działających we flotach liczących wiele tysięcy sztuk. Licencjonowanie software’u jest możliwe w dwóch wariantach – „chmura” bądź on premise (SaaS).
Kiedy warto używać SOTI Mobicontrol i pokrewnych rozwiązań?
- Kiedy w organizacji powszechnie używamy Androida lub jeśli planujemy na niego przejść. Głównie ze względu na bezpieczeństwo, zapewniane przez aktualizacje i upgrade’y.
- Jeśli firmowa flota urządzeń przekracza 20 sztuk.
- Jeśli firma działa w rozproszonych lokalizacjach a użytkownicy pracują w terenie lub z dala od centrali.
- Kiedy trzeba kontrolować dostępy do urządzeń mobilnych używanych w magazynie, ale też do smartfonów a nawet drukarek.
- Kiedy chcemy zabezpieczyć się przed utratą danych w razie np. zagubienia bądź kradzieży urządzenia.
- Kiedy chcemy zapobiec potencjalnym sytuacjom kryzysowym, np. ostrzegając przed poruszaniem się w pewnych obszarach.
- Kiedy chcemy wesprzeć użytkownika o niskiej wiedzy technicznej w radzeniu sobie z dysfunkcją urządzenia albo jego nowym, mniej znanym zastosowaniem.
Masz pytania o rozwiązania SOTI? Umów się z nami na bezpłatną konsultację.