Pracownicy pierwszej linii, aby zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie, potrzebują narzędzi komunikacyjnych, które zapewnią im stały kontakt z pozostałymi współpracownikami. Dzięki nowoczesnym technologiom mogą skupić się na tym, co w danej chwili jest najważniejsze, niezależnie czy chodzi o klienta, czy zadanie do wykonania.
Inwestowanie w cyfrowe narzędzia
Na całym świecie pracuje ok. 2 miliardów pracowników pierwszej linii i stanowią oni 80% wszystkich pracowników. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej przedsiębiorstw inwestuje w cyfrowe narzędzia, które mają na celu usprawnić pracę personelu, zwiększyć ich wydajność, zoptymalizować przepływy pracy oraz poprawić komunikację pomiędzy nimi. Potwierdzają to dane, które wskazują, że od marca 2020 roku, firma Microsoft odnotowała 400% wzrost aktywnego korzystania z platformy Microsoft Teams wśród pracowników pierwszej linii.
Usprawnienie komunikacji na magazynach dzięki funkcji Walkie Talkie
Zebra Technologies posiada w swojej ofercie pełen zestaw urządzeń i aplikacji, które mają usprawnić procesy komunikacyjne. Co więcej, współpracuje z najlepszymi dostawcami rozwiązań, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Najlepszym przykładem jest rozwiązanie Workforce Connect, które umożliwia komunikację Push — to — talk (PTT), czyli przesyłanie wiadomości i transmisję danych między pracownikami na komputerach mobilnych Zebra lub innych urządzeniach z systemem Android i iOS.
Workforce Connect można zintegrować ze sprzętem PBX, aby uzyskać bezpieczne i pełne rozwiązanie telefoniczne, które ułatwia komunikowanie się ze współpracownikami, partnerami i klientami za pomocą jednego, ujednoliconego narzędzia mobilnego. Z kolei solidny pakiet oprogramowania Zebra Reflexis sprawia, że zarządzanie zadaniami i personelem jest na wyciągnięcie ręki.
Zobacz jak działa funkcja Walkie Talkie!
Walkie Talkie od Microsoft Teams na urządzeniach Zebra Technologies
Na szeregu urządzeń mobilnych marki Zebra Technologies od niedawna dostępna jest aplikacja Microsoft Teams. Sprzęt został wyposażony w specjalny przycisk Push-to-talk, który umożliwia automatyczne korzystanie z funkcji Walkie Talkie. Aby komunikować się za jej pośrednictwem, wystarczy przytrzymać przycisk na obudowie. Z kolei jego zwolnienie umożliwia słuchanie komunikatów od innych pracowników.
Dzięki aplikacji Microsoft Teams Walkie Talkie, pracownicy nie muszą nosić ze sobą dodatkowego urządzenia, aby nawiązać kontakt z pozostałymi członkami zespołu. Wszystkie funkcje komunikacyjne dostępne są dzięki niej na jednym urządzeniu.
Funkcja Walkie Talkie od Microsoft zmienia smartfony i tablety pracowników w krótkofalówki i umożliwia im szybką, niezakłóconą i bezpieczną komunikację głosową w chmurze.
Zastanawiasz się, czy funkcja Walkie Talkie jako rozwiązanie komunikacyjne sprawdzi się w Twojej firmie? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i naszego doradztwa.
- Wybierz dogodną dla siebie datę konsultacji klikając poniżej przycisk „Zarezerwuj”
- Nasi eksperci oddzwonią do Ciebie w wybranym terminie
- Bezpłatna konsultacja potrwa 15 minut