Pracownicy polegają na swoich komputerach mobilnych, aby mieć dostęp do informacji potrzebnych im do wykonywania codziennych zadań w terenie. Ale często potrzebują też komputerów stacjonarnych i punkty sprzedaży (POS).
Zadania, które wymagają wprowadzania wielu danych, poruszania się po aplikacjach zawierających duże ilości informacji lub jednoczesnej interakcji z wieloma aplikacjami, są łatwiejsze do wykonania dzięki dużemu ekranowi, klawiaturze, myszce i innym specjalnie zaprojektowanym urządzeniom peryferyjnym.
Zebra Workstation Connect
Zamień komputery mobilne i tablety firmy Zebra w stacje robocze i stacje POS z systemem Android, aby uzyskać najwyższą wartość!
Przedstawiamy Zebra Workstation Connect, potężne rozwiązanie, które umożliwia szybkie i łatwe przekształcanie komputerów mobilnych i tabletów Zebra w stacje robocze i stacje POS na żądanie. Te same urządzenia mobilne firmy Zebra, których pracownicy używają do wykonywania wielu zadań w ciągu dnia, mogą również zasilać w pełni wyposażoną stację roboczą lub punkt sprzedaży, obniżając koszty i zużycie energii oraz zwiększając wartość urządzeń mobilnych marki Zebra.
Mobilne stacje robocze Zebra Workstation Connect i stacje POS zużywają mniej niż połowę mocy tradycyjnych komputerów stacjonarnych lub laptopów. Nie trzeba już kupować oddzielnych komputerów stacjonarnych, aby zasilać całe stacje robocze lub stacje POS.
Wynik? Niższe koszty energii, niższe koszty kapitałowe, niższe koszty operacyjne i bardziej ekologiczna organizacja. A ponieważ urządzenia mobilne Zebra mogą być używane jako komputer przenośny, stacja robocza i stacja POS, funkcjonalność jest trzykrotnie większa, co zapewnia doskonały zwrot z inwestycji.
Korzyści z zastosowania stacji roboczych
- Większy zwrot z inwestycji dzięki potrójnej funkcjonalności urządzeń mobilnych Zebra — komputera mobilnego, stacji roboczej i punktu sprzedaży —
- Eliminacja konieczności zakupu komputerów stacjonarnych
- Prosta infrastruktura, zmniejszająca koszty operacyjne
- Zwiększona produktywność dzięki wykonywaniu większej ilości zadań za pomocą jednego urządzenia
Ten sam przenośny komputer lub tablet firmy Zebra, którego pracownicy używają do kompletacji, sprawdzania zapasów i nie tylko, może również stać się w pełni funkcjonalnym punktem sprzedaży wraz z terminalem płatniczym, drukarką paragonów i skanerem. W razie potrzeby pracownicy mogą wyjąć urządzenie mobilne ze stanowiska punktu sprzedaży, aby wykonać zadania w całym sklepie, a następnie po prostu zadokować urządzenie z powrotem w stacji Connect Cradle lub Connect Hub.
Charakterystyka stacji dokujących
Twórz w pełni funkcjonalne stacje robocze z Connect Cradle
Stacje Connect Cradle oferują porty HDMI, Ethernet i cztery porty USB-A oraz gniazdo słuchawkowe 3,5 mm. Wystarczy umieścić urządzenie mobilne Zebra w Connect Cradle, aby podłączyć klawiaturę, mysz, drukarkę, ręczny skaner i zestaw słuchawkowy, umożliwiając pracownikom wykonywanie większej liczby zadań za pomocą urządzenia mobilnego Zebra. Stacje Connect Cradle są dostępne dla szerokiej gamy komputerów przenośnych i tabletów Zebra.
Connect Cradle lub Connect Hub
Twórz w pełni funkcjonalne stanowiska w punktach sprzedaży (POS) za pomocą Connect Cradle lub Connect Hub!
Stacje Connect Cradle i Connect Hub oferują następujące typy złączy jak HDMI, Ethernet, trzy porty USB-A i gniazdo słuchawkowe 3,5 mm. Trzy dodatkowe porty Powered USB umożliwiają podłączenie urządzeń peryferyjnych przeznaczonych dla punktów sprzedaży — w tym terminala płatniczego, drukarki paragonów oraz skanera prezentacyjnego lub ręcznego. Connect Cradle dla POS są dostępne dla szerokiej gamy komputerów przenośnych i tabletów Zebra, w tym najnowszych wytrzymałych urządzeń mobilnych Zebra klasy korporacyjnej. Connect Hub dla POS łączy się z wytrzymałym stojakiem prezentacyjnym na tablet ET4X, tworząc elegancką i wszechstronną stację POS. Tabletu można używać w dowolnej orientacji — poziomej, pionowej i obracanej na żądanie, aby jak najlepiej dopasować informacje na wyświetlaczu. A możliwość bezpiecznego zablokowania tabletu w stojaku za pomocą programowalnego klawisza, otwiera drzwi do wielu zastosowań, w tym kiosków, kas samoobsługowych, sprzedaży wspomaganej i stałych punktów sprzedaży.
Zmniejsz zużycie energii o 50%
Mobilne stacje robocze Zebra zużywają o ponad połowę mniej energii niż tradycyjny komputer stacjonarny. Koszty prowadzenia organizacji spadają dzięki oszczędności energii i zmniejszeniu liczby urządzeń wymaganych do prowadzenia działalności.
Obsługa dwóch trybów — pulpit i lustro
Dzięki stacji dokującej można odzwierciedlić zawartość ekranu urządzenia mobilnego Zebra na zewnętrznym monitorze lub zaprezentować zupełnie inny pulpit z wybranymi aplikacjami i treściami.
Intuicyjny interfejs użytkownika
Użytkownicy znajdą wszystko, czego oczekują na pulpicie — od skrótów na ekranie głównym po pasek zadań, ikony stanu czy powiadomienia. Podobnie jak w przypadku każdego komputera stacjonarnego, użytkownicy mogą jednocześnie otwierać i obsługiwać wiele aplikacji w poszczególnych oknach o zmiennym rozmiarze.
Kontrola dostępu do funkcji
Administrator decyduje, co użytkownicy widzą i jakie funkcje są dostępne na ekranie głównym Workstation Connect, co pozwala kontrolować środowisko użytkownika końcowego i dostosowywać rozwiązania do szerokiego zakresu możliwości jego zastosowania.
Wsparcie dla szerokiej gamy aplikacji
Workstation Connect zapewnia elastyczność obsługi aplikacji, dzięki integracji natywnych aplikacji Android i aplikacji internetowych, a także wiodącej w branży infrastrukturze Virtual Desktop Infrastructure (VDI), aplikacjom do współpracy i zarządzania urządzeniami.
Wbudowana obsługa najnowszych urządzeń firmy Zebra — oraz przyszłych mobilnych platform komputerowych
Workstation Connect została zaprojektowana od podstaw z myślą o kompatybilności ze wszystkimi najnowszymi urządzeniami firmy Zebra. A dzięki obsłudze przyszłych platform i wersji systemu Android można migrować do urządzeń nowej generacji — zachowując jednocześnie możliwość pełnienia funkcji stacji roboczych.
Zamykana osłona kabla
Łatwa w montażu osłona kabla z blokadą zabezpiecza i chroni połączenia wszystkich urządzeń peryferyjnych, zapobiegając przypadkowemu rozłączeniu i zniechęcając do podłączania nieautoryzowanych urządzeń — takich jak dysk flash lub drukarka.
Pełna kontrola nad dozwolonymi urządzeniami peryferyjnymi
USB Host Manager zapewnia bezpieczne zarządzanie urządzeniami peryferyjnymi w przedsiębiorstwie. Dzięki aplikacji Mobility DNA można łatwo zarządzać, które urządzenia peryferyjne mogą łączyć się z urządzeniem mobilnym Zebra. Można zdefiniować urządzenia według producenta, numeru modelu, numeru seryjnego i innych. Listę można łatwo wdrożyć w Connect Cradles i Connect Hub za pośrednictwem Enterprise Mobility Manager (EMM).
Elastyczne możliwości audio
W celu lepszej współpracy między pracownikami, bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń głosowych można podłączyć wybrany głośnik przez jeden z portów USB lub gniazdo słuchawkowe 3,5 mm.
Bogate możliwości głosowe z obsługą Workforce Connect
Gdy urządzenia mobilne Zebra są zadokowane w Connect Cradle lub Connect Hub, rozwiązania głosowe Workforce Connect są nadal dostępne — również na stacji roboczej. Wystarczy podłączyć zestaw słuchawkowy do stacji Connect Cradle lub Connect Hub za pośrednictwem zintegrowanego gniazda audio lub portu USB, aby umożliwić nawiązywanie połączeń typu „push-to-talk” przez sieci Wi-Fi i komórkowe za pośrednictwem Workforce Connect PTT Pro, a także połączenia PBX za pośrednictwem Workforce Connect Voice.
Stacja robocza w akcji
Menedżerowie
Menedżerowie mogą zadokować swoje urządzenia mobilne Zebra i wykorzystywać mobilną stację roboczą do wielu różnych zadań, które lepiej sprawdzają się na dużym ekranie, takich jak tworzenie harmonogramów, dostęp do aplikacji biznesowych intensywnie korzystających z danych, prezentacja raportów, poczta e-mail i więcej.
Pracownicy Magazynu
Pracownicy magazynu mogą korzystać z mobilnej stacji roboczej do drukowania etykiet papierowych i RFID dla przychodzących zapasów. Pracownicy spedycji mogą korzystać z mobilnej stacji roboczej do drukowania etykiet i listów przewozowych dla przesyłek wychodzących.
Współpracownicy sklepu: szkolenia
Filmy szkoleniowe dla pracowników i kursy szkoleniowe prowadzone we własnym tempie są znacznie skuteczniejsze na dużym ekranie. Pracownicy mogą po prostu zadokować swoje komputery mobilne, aby korzystać z Workstation Connect i uczestniczyć w kursach szkoleniowych. Obsługa słuchawek zapewnia, że klienci i współpracownicy, którzy mogą znajdować się w pobliżu, nie będą przeszkadzać.
Współpracownicy sklepu: sprzedaż wspomagana
Bardziej złożona sprzedaż często wymaga dostosowania lub profesjonalnej obsługi. Dzięki Workstation Connect pracownik może zadokować swój komputer przenośny, aby korzystać z dużego ekranu i udzielać dalszej pomocy klientowi podczas procesu sprzedaży.
Kierownik sklepu
Kierownik sklepu detalicznego tradycyjnie korzysta z dwóch urządzeń: komputera mobilnego na terenie sklepu oraz stacji roboczej lub laptopa na zapleczu. Ale dzięki Workstation Connect kierownicy sklepów mogą robić to wszystko za pomocą swojego komputera mobilnego Zebra.
Punkt Obsługi Sprzedaży
Mobilna stacja POS Workstation Connect umożliwia praktycznie każdą ścieżkę zakupową:
- Likwidacja kolejek
- Obsługa zwrotów
- Ułatwienie klientom odbioru zamówień online
- Zapewnienie szybkiej sprzedaży dzięki tymczasowym lub stałym POS
- Stworzenie tymczasowych kas samoobsługowych w celu zaspokojenia zapotrzebowania w godzinach szczytu i w święta
Zastanawiasz się, czy stacja robocza Zebra sprawdzi się w Twojej firmie? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i naszego doradztwa.
- Wybierz dogodną dla siebie datę konsultacji, klikając poniżej przycisk „Zarezerwuj”
- Nasi eksperci oddzwonią do Ciebie w wybranym terminie
- Bezpłatna konsultacja potrwa 15 minut